Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Gadiss.Wakarara .







wehh kawowg ! tengs sbb sentiase ad at ak dikala susah maopon senang. yg plng penting , tengs sbb ta prnh lupe pyung minyak ak yee stiap kli lepak . i realy love kawowg laa ! tengs sbb sentiasa dngr mslh ak n sentiasa nasehatkn ak ( wlupon ak degil , ngee . ). kawowg laa kwn baek dunia akhrt ak . serious ak sakap , kwn mlot mcm kawowg nihh mmg ssh nk cari . rahsia ak sume kawowg ta pnh bocor siket pon ( kcualy eyraa hashim . ) . selesa ak kwn ngn kawowg . sejaaat-jaaat ak , sebangang-bangang ak , segilex-gilex ak , kawowg ttp sntsa ngn ak. ouhhh, ilysm laa ! pas nihh , ak anya akn lepak ngn kawowg jea laa . kawowg pon taw knpekan . if ak fom 4 nt , sedih ak nk tinggalkan kawog wehh ( taon dpn kite pndh an , an ? ) . dax2 kt sane lum tntu kpale otak dyeowg like kawong . pray for me as I pray for you . oleh ito , ak arap kite bestfriend forever laa minah gilex ku sygs . HAHAHA kawowg laa sato-satony adik beradik aym ku trsygs . ngee , aku udoh mengarot jea . huh , sekian salam :)