Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Ku ingin Kamu .

Dari semua yang aku jalani bersamamu , Ku ingin engkau jadi milikku , Ku ingin kau disampingku , Tanpa dirimu , Ku hanya manusia tanpa cinta , Dan hadirmu yang bisa membawa syurga dalam hatiku , Ku ingin engkau menjadi milikku , Aku akan mencintaimu , Menjagamu selama hidupku , Dan aku kan berjanji , Hanya kaulah yang kusayangi , Ku akan setia disini menemani .. Sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta , Yang berhiaskan bunga asmara , Dan membuatku tak kuasa , Ku ingin engkau menjadi milikku , Aku akan mencintaimu , Menjagamu selama hidupku , Dan aku kan berjanji , Hanya kaulah yang kusayangi , Ku akan setia disini menemani , Di setiap arung gerakmu , Tersimpan di hati kecilku , Bahawa dirimu terindah untukku , Selama ku masih bisa bertahan , Selama ku masih bisa bernafas , Selama Tuhan masih mengizinkan , ku ingin selalu menjagamu …
p/s : sygku , saye takan tgglkn kamo tao tao :)