Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Ouhh , no !

Nihh dye ankku , haha .

Ouhh , tdk ! Petang td adekk nihh comment at wall ak . Nk tao ap dy yg dy ckp at ak ?
Nisa : Hello , akk ku :)
Elvi : Haha , yee adkk ku .
Nisa : :Wacha doing ? Akk Elvi nihh bolee jd mamy nisa , hee .
Elvi : Nunting to do ouhh . ank mamy ?
Nisa : Btol ap , akk nihh baek laa , hee .
Elvi : Aik , mcmane adk tao akk nihh baek ?
Nisa : Tao laa , ary un an kua nan akk .
Elvi : Aru jea sehary jmpe ouhh :)
Nisa : Tape , same jea mamy . haha . akk , ad orgg tanye akk nihh akk nisa kea ? sape enta .
Elvi : Abeh un , adk kate ap ?
Nisa : Dy tnye psl akk , mcm2 laa .
Elvi : Jp2 , sape yg tnye nihh ?
Nisa : ********* .
Elvi : Abeh un , adk kate ap ?
Nisa : Adk memandai laa ckp ap2 , haha .
Elvi : GUd , pndi ank mamy nihh :)
Nisa : Msti laa ank sape nihh ?
Elvi : Ank mamy laa .

p/s- haha , mamy wif ank ? hee , manade laa . saje jea an . adk nisa laa nih nk akk jd mamy nisa . hee :))  {bangge ouhh }