Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

We Look Mean Together .


  1. Guys ! don't believe it , i mean gambar kauorang first tu . Lawakan gambar diedit oleh saya ?


Okay puas tengok gambar kitaorang yang comel ni ? :P jkjk* okay here i wanna say yang aku rindu gila kat kawan-kawan aku yang tercinta ni :') Weh bila nak jumpa ni ? i rindu gila kat you all , especially ofc your baby face tu kan , erk rindu weh . Bila nak gaduh lagi ? haih beli makanan sama sama ? , you all macam couple right ? lol-ing . Tak boleh kenang masa gay partner tegur kitaorang -_______- korang ni macam lesbian lah -.- masa tu aku dengan Nazirah , Eyraa , Era tergamam gila , kinda funny . Start that day kitaorang duduk jauh jauh , ROFL tapi sekejab jelah then rapat balik , (: well we must be together so we gonna reach the top xD  .  Hope next year kita dapat bertemu lagi . haa wehee boleh gossip-ing , play-ing , haa kena marah dengan cikgu pun sama sama . Weh jum lah hang , nak lepas rindu ni , please :')

OKAY ! I admit that I miss you , I can leave without you . Fuyoooo* weh nanti if kita jumpa kita cakap bahasa siam hentam nak yeh xD rindu kauorang !