Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Boy Macam Mana ?

Hai readers ! Aku baru sahaja selesai ber-formspring . Well yah , banyak sangat soalan hari ini dan paling interesting ialah soalan dari mana entah . Haha , apa lah aku ini . You know what , she ask me about my dream boy . Hee , and you know what i said to her ? Let me show you my answer .


Apakah ciri lelaki idaman anda ?
1. Seseorang yang kuat iman .
2. Hormat kepada orang tua .
3. Pandai jaga hati .
4. Sweet dan romantik .
5. Tidak panas baran .
6. Sanggup melakukan apa saja 
7. Setia pada yang satu .
8. Jujur apabila bicara .
9. Baik hati dan penyayang .
*nombor 10 saya rahsiakan . Haha .

Act bagi aku tak cukup 10 , kalau boleh nak jea tambah samapi seratuskan . Haha . Yeah , dah nama a dream boy . A dream boy dah semestinya perfect . Tapi kita yakin ke kita akan dapat Mr/Mrs Perfect tuh ? Ouh jangan lupa , don't said that people is perfect . Nobody is perfect . You know , Allah is only One who's perfect in the world . So apa pun kita mimpi dan rancang nak dapatkan seseorang yang se-perfect macam tuh , ingat lah kita tidak akan mungkin dapat . It's just a dream , its your imagination & its will never come true . Trust me .