Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Hang Out At KL , KLCC .

HAHA , pagi pagi semalam dah kene ketuk pintu oleh akk saudara ( zafirah ) . Memekak pula aik , nyantuk pun ada . Huh =.= , pas uh . Tiba-tiba ajak aku turun KL , pergi jalan jalan at PAVILLION . Mula mula rasa malas nak pergi , tapi fikir dua tiga kali buat apa aku duduk rumah jea . Tade apa apa pun , bosan kod asyik duduk rumah jea . Tapi bila Akk Zafirah kata pegi KL , jumpa KOREA . Wah ! Korea ? Mesti lah nak , haha . Rugi kod tak pergi , korea dah lah hensem . Hee , mengatai pula aku neh . Lalu , Akk Zafirah kata mammy kau bagi pergi . Kau pula pergi lah tanya daddy pula . Dengan tak ada perasaan , terus masuk bilik  daddy . Huh , tak takot pun . Sebab dah biasa dengan daddy neh . Mest ayat dea ' Hm , pergi lah tanya mammy . Kalau mammy bagi kau pergi , pergi lah ' . Haha , bila mintak izin dari daddy . Kan betul ayat dea uh cakap . Tergelak aku bila keluar dari bilik dea . HAHA , daddy daddy . Dah agak dah . Hm , tanpa buang masa . Terus pergi bawah cari baju jalan dengan Akk Zafirah . Maklumlah , dea uh manade bawa baju jalan jalan neh . Yg bawa pun baju selekeh . Hee , soey soey Akk Zafirah . Den bergurau jea kod , haha . Lalalalalalala , sampai pula akhirnya at KL neh . Hee , rancang nak pergi PAVILLION tapi tak jadi pula . Huh =.= , entah apa apa jea Akk neh . Nasib baik lah Akk tak janji , kalau dah janji Akk mesti bawa den pergi juga . Den tak kira .


Movie neh lah kiteorang tengok . Nasib baik bukan cerita hantu , hee . Best jugalah cerita neh . Btw , thanks for Akk Zafirah dan kawan dea yang muka nampak budak budak . HAHAHAHA .