Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sabarlah Sayang .

Ouh , Faten Nabila Zainuddin ku sayang . Jangan lah bersedih kerana jantan tak berguna itu . Kau kene sedar setiap orang akan ada masa jatuh dan bangun . Apabila sekali kita dah jatuh dan bangun kembali , kau mesti pastikan untuk terus berdiri . Aku paham perasaan an kau . Mesti rasa merana dan saket sangat hati an ? Di dunia neh banyak lagi kod jantan yang menanti kau , cuma masa belom sampai . Aku percaya sautu hari nanti , kau akan jumpa jantan yang lebih baik daripada dea uh . Jangan risau lah sayang . Dah dah , mungkin dea tak sedar diri dea uh atau mungkin dea ada orang lain . Biarkan jelaa dea uh . 


p/s - Janganlah bersedih lagi sayang . Jangan pikirkan dea lagi . Btw , aku akan sentiasa di sisi kau lah gediks !