Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Tak Disangkalah .

Semalam balik jea dari hospital , terus membersihkan badan . Then , terus ohlie . Bosan katakan . Hee , bukak jea kena approve friends pula uh . Banyak gile babi ouh , hee . Macam biasa lah , bila online jea . Ada jea orang nak chatting nan den neh . Laki pula uh , huh =.= . Sorry guys , i ini memang sombong gile gile lah .  Bila aku tengah edit blog . Tiba tiba , ada akak uh hantar somting at chatting . Mula mula nak padam tapi tak jadi pula . Bukak jea , dea kate .. 




Klip lah gambar ini supaya anda mahu lihat lebih jelas .

Wow wow ! Akak nak adek jadi model ? Haha , Terkejut dibuatnya . Akak akak , adek manalah lawa dan cantik pun . Biasa jea . Hm , akak kata kalau terpilih . Akk infom balik . Wah ! Haha , adek ta percayalah akak . Sebab zaman sekarag suka menipu . Hee , apa apa jelaa sis . Hope sis kata uh betul .

p/s - Patut kea aku jadi model ? Haha , ketawa aku dibuatnya .