Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Contest Blog Paling Hebat .

contest ini telah ditag oleh Cik Syera .


Contest ini pun telah ditag oleh Cik Eyraa .

Syarat-syaratnya .
*Harus menjadi warga negar yang sah .
*Semua jatina diterima .
*Mesti mempunyai blog . Kalau tak ada anda ditolak .
*Anda harus follow Bella dan Eyraa Kalau anda feel free lah .
*Tag lah kepada beberapa orang anda , yang anda rasa dea boleh disertai .
*Tarikh dea pada 5.2.2011 .

Hadiah .
DUET sedang menanti anda !

Tag :
-Fatin Nabilla .
-Zafirah Brian .

Yang telah ditag uh , lawa kan blog deaorang ? Haha , rasa nak melompat-lompat jea tengok blog deaorang .