Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Eh , Muka Saya Ini Like Cina ?

Pagi-pagi , lepas mandi terus pergi keluar makan di luar bersama family . Then , menikmati makanan sarapan dengan begitu selera . Haha , tiba-tiba lepas habis makan . Terjumpa kawan daddy , hee . Tapi saya tak kenal pun deaorang uh . Haha , then daddy perkenalkan kat family . Satu persatu bagitahu anak ke-berapa , haha . Pas turn saya pula .

 Daddy  : 'Dea neh anak ke-dua . Dea tahu cakap bahasa mandarin.'   
Saya hanya mampu senyum sahaja . Haha . 
Kawan daddy : 'Ouh , yekea ? Patutlah tengok muka dea lebih kurang like cina .' *yekea ? muka saya neh like cina ? OMG ! hee .
p/s- And then semua orang ketawa tak ingat dunia . Haha , entah apa-apa lah uncle ini .