Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Homework .

Haih , cuti seminggu semperna Tahun Baru Cina neh , banyak sungguh kerja sekolah . Haha , macam sekolah cina pula time sekolah rendah . Tapi , semua kerja sekolah cikgu bagi uh dah siap . Hebat kan ? Dalam sehari saya tak makan , tak minum dan tidur lewat hingga deman hari ini . Haha , rasa lega pula semua kerja sekolah dah siap ;) . Pening betul lah kepala neh , huh =.= . Ish , kenapa pula deman neh ? Tak suka , tak suka , tak suka . (!)

p/s - Merepek sebentar , haha :)