Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kau Sugguh Banggang !

Opss ! Tadi aku terbaca pula blog kau baii . Kau apa hal hah ? Nak cari pasal pula ! Baru darjah 6 , nak kurang ajar pula nan aku ! Kau tak sedar diri kea hah ? Kau ini tak ada adab eah macam mana nak hormat orang tua daripada kau ? Haih , nasib baik lah kau dah delete aku dari facebook kau uh . Aman baii dunia ini tanpa kau , tahu ? Ouh , satu lagi . Aku ini bukan kaki penipu ngek ! Aku ini dah mintak izin dari kawan aku ! Bukan macam kau , sakai betul kan kau ini ! Kau tuh jea menyemak nak tiru-tiru aku ! Gaya gambar lah , blog degsin lah * warna nak jea sama . , dan sebaginya lah . Aku malas lah nak sebut semuanya ! Kau sendiri tahu kan ? Huh , dah lah nama aku pun salah at post kau uh ! Konon lah nak tulis pasal aku ini kan ? Haha , aku hanya mampu senyum jea ;)