Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

New Year .

Wow , hari ini tahun baru . Happy New Year 2011 .  Wargh , pejam celik pejam celik . Dah masuk tahun baru , 2011 . Saya nak ucapkan tahun baru kepada semua blogger , family , kawan kawan dan satu dunia ini  lah . Hee . Dah masuk tahun baru ini , macam macam azam kita inginkan .


-Nak jadi lebih matang daripada tahun 2010 . No choding choding , hee .
-Nak study hard for SPM akan datang pada 2012 ini . Say NO to 'Malas' .
-Nak jadi kurus .  I will word hard . Amin !
-Jadi budak baik dan dengar cakap . 
-Tak sombong dengan sesiapa pun . 
-Nak jadi orang beriman . Insyallah ! 
* Banyak lagi lah yang saya inginkan . Hee .


p/s - Hah ! Janganlah ketawa baca blog saya ini . Hee . Berdosa tahu , haha . Sekian , terima kasih .