Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Tak Jadi Kawat .

Pagi tadi pukul 8.00 pagi hingga pukul 9.00 pagi ada kokurikulum . Minggu ini perjumpaan kokurikulum . Tadi kat sekolah time perjumpaan kadet JPA3 berkumpul sama-sama di sebelah dewan sekolah . Haha , saya terus kata kat cikgu . 'SAYA NAK TARIK DIRI DARI KAWAT KAKI JPA3' sebab saya jea seorang perempuan yang kawat kaki . Ini tak boleh jadi ini . Haih , nasib baik cikgu kate okay . 'IKOT SUKA AWAK LAH .' Huh , nasib baik cikgu ini baik kan ? Hee , so sekarang saya tapayah lah stay back lagi . Suruh jea budak-budak form 1 masuk kawat kaki . Deaorang tak tahu apa-apa lagi . Haha , agak kejam kan saya ini ? *dalam hati kata , alah .. bukan selalu buli pun . hee ;) Sorry yaa adik-adik sekalian , haha . Okay , itu jea nak post kot hari ini . Byebye .