Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

For You Dear .

Click lah gambar neh if nak nampak lebih besar .

Heyhey sarah ! Apa yang sedang Sarah merepek neh ? Haih , Elvi tak lawa mana pun lah . Yaa , dah lama kan tak jumpa ? Elvi rindu pula kat Sarah walaupun Sarah banyak buat salah kat Elvi .  Eh Sarah , sekarang Elvi dah tak sekoah STAN tapi sekolah SEREMBAN DUA . Okey , Elvi akan usahakan untuk kirim salam budak-budak sekola STAN . Jangan risau lah , hee . Btw , thanks atas kepujian Sarah uh . Saya amat TERharu sekali . Haha ;)