Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Lalai .

Mulai hari ini , Elvi dah tak nak guna aku kau lagi dah . Fikir punya pikir Elvi rasa tak elok pula guna perkataan aku kau .Yelaa , yang datang mengunjung blog buruk Elvi neh pun bukan sabaya dengan Elvi kot . Ada yang lagi tua daripada Elvi , so macam tak hormat pula . Kan kan ? Okay , hari ini Mammy dan Daddy tak ada di rumah . Pergi bercutikan ? Amboi , tak ajak pun kan . Sampai hati Mammy Daddy neh tinggalkan saya sorang-sorang . Tak apa disebabkan Mammy dan Daddy tinggalkan saya , terus lalai dengan pc atau laptop neh . Betul-betul lalai , sibuk dengan online jea . Pagi hingga petang pula uh , boleh dikatakan tak ingat dunia lah . Kerja sekolah satu hapak satu hapuk , tak usik langsung tak buat langsung . Hebadkan ? Maaflah , besok baru lah buat . Last minute neh lah yang best . Ada feeling , tahu . So , doakan lah eah besok Elvi rajin dengan mengadap buku-buku yang selalu memeningkan kepala Elvi . Haha :)