Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Tagged .

Tadi saya telah di-tagged oleh Si comels bernama Bella . Thanks dear ! Okey , now . Let's me answers her questions .
----------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------
Syarat-syaratnya :

1.Mesti follow blog Bella . If tak ada dalam senarai followers akan dibuang dan tidak boleh join .

2.Mesti ambil banner neh . 


3.Anda harus tag 4 orang blog yang kemas dan lawa . *hingga Berjaya Tergoda lah .

4.blog harus kelihatan kemas .

5.Jika blog korang bertemakan warna biru , pink , purple , hijau atau apa-apa warna tema , korang just buat nama contest tu jadi : Blog Saya Kemas Dan ( Pinky , Hijau , Purple , atau tema blog korang lah . )Paham ? Kalau tak paham tanya kat shoutbox okey ;)

6.Sila buat entry pasal contest neh .

7.Anda harus tinggalkan url anda di shoutbox tersebut untuk memberi sedikit comment .

8.Akan dibatalkan jika lebih daripada 1o orang . Okey guest ?

9.Tarikh tutup pada 1.3.2011 . *kalau ada perubahan ada diberitahu .

Hadiah akan diberikan :

1.Tempat pertam : Tupop RM30 .
2.Tempat kedua : Tupop Rm15 .
3.Tempat ketiga : Tupo RM 5 .

Orang yang ditag :


Sekian , Terima Kasih .