Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Wow !

Haha , nampak tak gambar di atas tuh ? Siapa lah lelaki bersam Elvi tuh ? Okay , meh Elvi bagitahu semuanya . Pernah tengok tak pemain MU ( Manchester United)? Itu lah dea . Nama sebenar dea adalah Peter Barnes . Dah kenal ? Hee , dea sekarang mengajar adik-adik lelaki saya bermain bola sepak di PJ (KL) . Harganya agak menarik lah . Sebenarnya Elvi tak tahu nak post apa dan idea Elvi sekarang kosong gila neh . So , hanya tuh jea kot post pasal tuh . Hee , sorry guest !