Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Akhirnya .

Dah berapa lama aku tunggu kau datang rumah aku , dah lama tau ? Rasa nak ketuk-ketuk jea dengan kau neh . Dah lah sekarang kau agak sombong nan aku , hm . Macam neh lah saudara kan kan ? Haha , btw aku tak kisah pun lah . Okay okay disebabkan aku terlalu rindu kat kau . Kita buat photoshoot sebentar . Eh sebentar keh ? Hee , neh dea gambar-gambar kitaorang .


HAHA , okay hanya tuh sahaja yang boleh saya tunjukkan . Sebanarnya banyak lagi , tapi tak apa lah . Mungkin gmabr neh pun dah cukup . Btw , i love you kakak saudara .