Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Akhirnya , Alhamdulilah .

Wah tengok tu tengok tu dah kul bape dah . Dah nak kul 6 pagi kot . Sehari den tak tidur . Nak tau sebab apa ? Elvi tak puas hati dengan blog neh . Bila orang bukak dea keluar lain . Bila Elvi view blog pon dea keluar lain . Bikin panas jea . So ambik keputusan dalam sehari tu juga Elvi nak usahakan apa masalahnya blog Elvi neh . Tapi nasib baik keimanan Elvi munasabah . Pehh ayat Elvi bukan kemain lagi -.-

Yeah akhirnya Elvi berjaya . Berjaya berjaya berjayaaaaaaaaaa !
Yes yes yes , Elvi berjaya ah .
Kauorang dengar tak ? Hahahahaha .
Sukanyaaaaaaaaa sayaaaaaa .

Waaaaaduhhhh ! Elvi neh macam baru keluar dari tempat haiwan jea .
Macam tak tentu arah jea . Ah suka dol suka . Kekadang rasa nak bunuh diri jea pasal blog neh .
Nak luahkan perasaan pon susah . Kang kalau luahkan perasaan dekat fb ada pula yang jelous . Grrr -.-
Watever la kan . Acc aku so hak aku ah . Bukan acc kau pon kan bongok ? Okay cun ! Kang ada pula panas dengan aku . Hiwhiw . 

Haaaa senyum macam Elvi neh . HAHA .
Dalam petik lagu *senyum tak perlu kata apa-apa .
Muahahahahaha xD

Haaa lagisatu . Akhirnya Elvi dah berjaya buang gambar 'sekian,sekian,sekian' dekat blog Elvi neh .
Yeah (y) Sorry dol :) Peaceeeeeeeeeeeeeee xD