Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Muhammad Zulhilmi Azmi .

Nama telah diberi : Muhammad Zulhilmi Bin Azmi .
Tarikh dan masa dicuri hati : 23/11/2011 , 17:21 p.m. 

Thaniah sebab kau telah berjaya menjadi pasangan hidup aku dan kau telah berjaya bukakkan hati aku yang susah neh untuk seseorang lelaki yang tulus dan ikhlas . Thanks sebab kau berjaya aku lupakan dea . Jangan risau eh aku akan berusaha sedaya mungkin sayang kau dari CAPITAL F . Dan sekarang perasaan aku terhadap nan dea sebenarnya dah hilang . Taktau macamana boleh berlaku . Maybe dengan ego aku neh kot . Biasa la aku neh kan kalau seseorang dah terkantoi ataupun tipu aku , yea aku memang susah nak maafkan dea balik walaupun aku sudah berkata 'yea aku maafkan' tapi disebaliknya tu aku tak maafkan pon . Maafkan aku , ego aku memang tinggi . Siapa yang telah lama kenal aku masak-masak so gud . Haha okay . Hensem kan laki tu ? Wuuu ramai kata dea mirip Anua Zain . Wah ada keh ? Ada la kot just rambut dea jea yang tak panjang kan . Yeah . Lepas neh aku neh bini artis la neh . Eceh xD Perasan jea aku neh . Haha biar la , bukan selalu kan . Biyy aku sayang kau . Jangan macam-macam tau ? Biyy aku sayang kau . Kau jangan macam-macam tau . Nanti aku pocong kepala kau neh kang . Hiwhiw apamacam ? Bini kau neh bang gengster neh . Habis la lepas neh -.- . Last word for you ILOVEYOU .
Tengok dalam fon tu xD


p/s - Doakan kebahagian aku nan dea eh ? Thanks