Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Akirnya Tiba Masa .

Aww , akhirnya skola sudah tutup . Menari aku dibuadnya , haha . No more skola , no more bagun pagi2 buta , no more belanja dan sebagainya laa . Rasa bebas pun ada , lega den dibuadnya . Hee , alamak . Kawan2 aku kata , bila aku pindah skola nanti mesti lupakan deaorgg . Haha , manade laa sygku sekalian . Jangan laa risau . Den bukannya pergi selamanya . Entah apa2 laa kaworgg neh . Btw , remember yaa . Aku sentiasa ingat kaworagg dan akan sentiasa mencintaimu . Cehh , ayat aku neh agak memanggakan kaworgg jea . Huh , perasan .