Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Terpaksa .

Hm , pagi tadi pergi skola terpaksa oleh sahabat aku 'Noor Nadzirah dan Zuhaira' . Dah lama aku ta datang skola , rasa maleh nk datang pun ada . Tadi datang skola , rasa geram giler at seorang ustazah neh , datang skola pon nk perli2 . Suka hati aku laa nk daang kea ta , yang kaw sibok kenapa ? Tapaya laa nk jaga tepi kain orang , huh =.= Nasib baek laa tahun neh , aku last skola uh . Naik bosan aku duduk situ . Lepas rehat jea , ada buad spotcheck . Haha , entah apa2 laa skola neh . Da last day pon , kene check . Saje nak rampas barang , hm . Bawa kamera pun ta bolee , entah apa2 laa skola neh . Ta pham dibuadnya . Kan den da melepas di blogg neh , hee .