Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

D for Don't Be Sad Sayangg .


Sahabat ingin ku bertanya di manakah kau berada , Saat ini kau di mana , Tak akan dapat aku melupakan , Saat kita tlah lewati , Oh bersama di sini , Dan terlihat di dalam mimpiku , Kisah indah masa lalu , Bersamamu di hidupku , Tak akan dapat aku melupakan , Saat kita tlah lewati , Bersama di sini , Dengarlah sahabat , Ku ‘kan menanti dirimu , Walaupun kini kau jauh dariku , Ingatlah kau kepadaku dalam suka duka , Dan terlihat di dalam mimpiku , Kisah indah masa lalu , Bersamamu di hidupku , Tak akan dapat aku melupakan , Saat kita telah lewati Bersama di sini .
p/s - Dear Eyraa Hashim . Sayangg , jangan sedeh eah psl ***** uh . Mungkin dea busy kodd o wat , kaw jangan laa mara2 dulu atau apa . Jangan laa pikir bukan2 , please thing positif laa beby . Jangan sedeh andd geram lagi eah eah . Sayangg , jangan risau . Aku sentiasa di sampingmu saat kaw duka gembira sayangg . Aku da anggap kaw neh sibling aku pulaks . Betul , aku ta tipu . I'm serios , aku sayang giler2 at kaw beby .