Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Huh , saked hati =.=

Hm , kenapa kaw buad a mcm neh ? Hah ? Kaw tao semalam ak tuggu kaw mcm orgg tunggul jea . Semalam ak risau giler2 pasal kw tao =.= tapi nasib baek ad nadd . Dea laa yang ak TERpaksa lepaskan geram at dea , tapi dea ta kisah andd ta mara ak pon . Baek sugguh kaw neh nadd :) sayangg kaw dear . Tapi sekarang nadd , ak da berbaek da nan dea . Kesean pulaks ak tengok dea merayu2 at ak , haha . Kejam an ak neh ? Kan ak da kate ak neh cepat naek darah , hee =) Btw , tengs snat2 eah naddku sayangg . Tanpamu , ak tatao nak buad apa =0