Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Happy Birthday , Adek Syg .



Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to ADIRAku sayang , 
Happy Birthday to you .


p/s - Eh eh , hari neh hari jadi adek eh ? Adek , Adek , Happy Birthday . Sorry , akk late wish . Adek , sekarang sombong an an ? Hm , tapetape . Akk tetap sayang adek . Btw , moge murahrzeki dan panjang umo . Huh , akhirnya adek da tua an an ? Haha , akk sayang adek sanat2 . Da lama an kite jadi adopth neh . Thanks for everything adek =)