Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

OMG ! My Dad masok hospital .

Ouhh , tidak ! Semalam Uncle Nordin bagitahu at mamy , my dad saked . Terkejot dibuadnya , hm . Terus mamy kol daddy andd teros pegi klinik tersebut . Semuanya ikod mamy kecuali ak , baby andd akk yuni jea yg tinggal . Sunyi giler at ua tme uh , den ajak laa akk yuni sekali teman den uhline . Hee , penakod jugaks ak neh an an . Ak , baby andd akk yuni dengar lagu jiwang jea hingga tuggu mamy balik . Walaupun da kul 10 mlm lebih , mamy tetap ta balik lagi . Tyme uh akk yuni kate at ak ' Diah , mamy bila nak balik neh ? ' Den pon jawab ' entah laa akk . kejap lagi sampai laa uh ' . Dea uh ta abeh2 suroh ak bukak lagu indo laa , apa laa , macam tol akk yuni neh . Geram lak aik dibuadnya . Sebagai melepaskan geram ak at dea , den bukak videa abg anis bgi uh at fb . Kononnya kate video uh akan membuad anda menitis mata , tapi disebaliknya . Ak suruh akk yuni fokus betul2 tengok video uh , pas uh dea menjerit . Wah , jerit hingga saked telinga ak dibuadnya . Haha , ak hanya ketawa ta berhenti . Kejam an ak neh :) Alaa , bukan selalu an an =)