Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

I Hate You MORE lah , Stupid !

Eh eh , KAU ! Nak perli perli pula , cakap jeala depan depan , neh perli at blog pula . Apa perasaan aku bila ada orang COPY aku punya ? Mesti lah marah dan geram , stupid ! Kau uh tak sedar diri uh lagi . Kau dah lah banyak tiru aku , banyak cerita pula kau neh ! Kau pikir aku tak benci kau kea ? Ak benci kau MORE lah wehh  , dulu kita pernah gaduh sebab photo selenge kau uh . Sekarang .. Yaa , memang . Aku tak puas hati kau dari DULU . paham ? So , sekarang apa perasaan kau bila ada orang COPY atau TIRU ? Mesti membuat kau panas kan kan ? Macam uh lah aku rasa ! Selama neh aku diam jea sebab aku sayang kat kau , KAWAN ! Neh kea dikatakan KAWAN ? Tapi sekarang , aku mintak maaf sangat sangat . I HATE YOU MORE ! Kau tahu apa yang kau sudah TIRU dan COPY ? Neh dea ..




  1.  Tata . ( ucapan selamat tinggal yang aku selalu guna . dulu kau guna BY . )
  2. Jea . ( dulu kau guna JEP . )
  3. P/s . ( dulu TAK ADA pun kau guna uh an ? )
  4. Post title . ( dulu kau guna tulisan COURIER , sekarang kau guna IMPACT pula . Sama dengan aku pula . )
  5. Lebiuu . ( Dulu kau guna LEF an ? ) 


p/s Kepada sesiapa yang TErasa lah . Neh jea aku ingat , yang laen laen itu . Aku dah lupa , hanya kau yang tahu kot . Dan aku nak mintak maaf sangat sangat dan terima kasih atas segalanya . And the last word for you I HATE YOU MORE MORE AND MORE ! Stupid !