Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sumting About Budaks IC .

Lalalala , oopss ! Topik hari ini adalah ' Budaks IC ' . Wah wah , dea neh suka menyakitkan hati orang dan suka menang jea tak habis habis .  Huh =.= , okeoke . Kembali balik kepada topik uh . Apa maksod Budaks IC ? Haha , nak tahu kisahnya ? Adalah hari uh , dea terpaksa kena beli ticket wayang sebab movie uh 18 age ke-atas . Maklumlah aku neh *awek muda , HEE . Time dea beli uh tanya ..

Orang yang menjual tiket wayang : Adek , adek . Boleh tak tengok IC adek ? Sebab muka adek neh KURANG menyakinkan lah . * haha , ketawa den dengar . tapi bila tengok muka dea uh , memang betul pun ap yang orang uh kata .
Budaks IC : ( Terus mengeluarkan dompet di poketnya ) .. Hm , nah ! * kesian lak aik aku tengok muka dea neh . Mesti malu kan kan ? Haha , padan laa muka anda . I like it ! Hee .
p/s - Haha , ketawa aku dibuadnya . Eh eh , den ta nak bagitahu nama penuh anda uh . Kang takot anda DImalukan lagi , hee . Saya neh Budak Baik lah , jangan risau lah .

terima kasih kerana membaca   
.created by : elvi narressa bte shamsudin