Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Let's Answer Her Question .

Pertama , aku ingin mengucapkan terima kasih kepada Baby Diera atas award blog for me . Haha , SUMPAH ! Terkejut aku dibuadnya tadi , hee . Okeoke , jum menjawab soalan yang telah dea beri . 


1. Perangai Mizztira macam mana di mata anda ?
  : Bagi saya anda seorang yang sopan dan budi bahasa . (*Haha , padahal kita tak pernah kenal pun kan . )
2. Anda fikir tentang apa award ini ?
  : Terharu , bangga dan mengahargainya . 
3. 5 blogger yang anda mahu bagi award ini ialah ?
   : Haha , no komen lah . Tak reti nak buat award ini . Belum mahir , sorry .


p/s - Thanks a lot yaa Baby Diera . Saya amat mengahargai dan bangga . Hee .