Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

For Sis Bella .

Oke , tujuan post ini untuk Akak Bella adalah cara-cara membuat kotak  . Senang jea akak . Akak nak yang simple jea kan ? Oke , akak ikut lah cara-cara yang berikut ini . 

1. Bukak blogger akak . 
2. New Post .
3. Then , tulis lah apa akk nak . Contoh :-
4. Hitamkan apa yang akak dah tulis tuh . Contoh :-
5. Selepas hitamkan , tekan yang simbol ( " ) . Contoh :-
Nampak tak simbul uh ? Jangan tekan sebelah kiri at mouse uh tapi sebelah kanan .

6 . Dah tekan sebelah kanan , terus dia menjadi macam ini . Contoh :-
Terus dia ketepi sebelah kanan an ?

7. Lepas uh , tekan pula 'Publish Post' or ' Preview' . ( Ikot suka akak lah . )  Contoh :-

Akak Bella , you are comel . Haha .

8. Akhirnya , selesai lah jadi kotak yang akak nak uh . =.=

p/s - Paham kan akak ? I f still tak paham Elvi tak tahu ajar macam mana lagi , hee .