Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

You Lah Gediks .

Haha , petang tadi ada jea orang kata aku neh gediks . Yaa , memang aku neh gediks lah . Aku sorang jea kan ? Anda uh ta gediks lah . Ee , tolonglah . Perasan jea lebih . Hee , tolong lah . Rasa nak menari menari dibuatnya . Haha , Anda tahu tak ? Anda uh lebih gediks , gediks dan gediks dari aku tahu ? Hee , tapi best apa gediks gediks ini . Best gila babi tahu . Opss ! Haha .

p/s - Siapa yang makan cili , dialah terasa pedas . HAHA . Terasa ke ? Baguslah macam uh . Hee , sorry terlalu kejam den ini .