Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Akhirnya Kau Dah Tua , Dear .


Happy Birthday , Siti Zawani Bt Zulfakar . Sorry dear , aku terlambat wish dan lambat post untuk kau . Terlupa lah sayang , BUSY kot sekarang . *Cehh , busy . Akhirnya kau dah tua juga kan sayang , haha . Semoga kau dimurahi rezeki dan panjang umur dear . Dah besar juga kau neh , hee . Eh pasal hadiah pula , nanti kalau kita jumpa . Aku bagi lah eah . *Sejak bila neh , aku bagi kau hadiah . Just kata jea :D Okaylah , hanya tuh jea kot nak disampaikan untuk kau . I love you kembar :)