Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Congats .

Pagi tadi adalah hari sukan di SMK Seremban dua . Tahniah kepada Nasir Khan kerana telah menjadi johan atas pertandingan kawat kaki bagi rumah Kelisa (kuning) dan tahniah juga buat Shariful Arif  kerana telah meamenangi atas tarik tali . Amboi , hebat betul lah kauorang neh . Rasa nak TERguling-guling jea , haha :D Okay , mari kita melihat gambar-gambar deaorang , hee .





Lalalala ~ hanya itu sahaja yang ada . Tak lawa , tak suka ? Ada Elvi kisah semua itu ? Haha , just kidding . Akhir sekali , CONGATS yaa kauorang !