Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Besok .

Haih yaa ! Tak sangka masa neh berlalu dengan cepat kan ? Besok sudah mula lah bangun pagi-pagi buta *macam orang gila , katakan . Hee . Terpaksa membukak mata yg TERcomels neh , hee . Maksodnya kena pergi sekolah lah . Dengar cikgu membebel di sekolah lah *haih , CIK ELVI NARRESSA SHAMSUDIN . Berdosa lah kata macam uh . Ish ish ! Tapi saya sokong 50 % , haha . Eh , kerja sekolah dah siap , tahu ? So , harap-harap tak ada lah cikgu membebel atau memekak kat kelas uh . *doakan tau . Kejam kan saya neh . Kan kan ? Btw , saya miss gila-gila kat budak-budak yang rapat dengan saya kat sekolah . *miss TERamat lah , hingga rasa nak menari-nari , melompat-lompat dan terguling-guling neh . Haha . Okey , hanya itulah kepala otak saya nak post tuh jea kot . Masa untuk pikir-pikir pasal sekolah *ceh , bajet jea den neh . Haha , bukan selalu .


p/s - Eh eh kauorang , ketawa tak ingat dunia kan setelah baca blog den yang gila neh ? *jangan sampai TERbuat kaurang gila , sudah lah ;)