Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Sungguh Kelakar Lah .

Haha , semalam tak ada kerja nak buat . Ajak lah Si Adik saya neh pergi masuk dalam kereta semata-mata dengar radio sahaja . *Ceh , SEmata-mata . Padahal radio dalam bilik ada , saja nak mengedik-gediks pula . Haha . Tiba-tiba jea bukak radio ada lagu BUNCKFACE . Entahlah apa tajuk dea , lupa . Hee . Okey , apa yang sungguh kelakar ? Nah , baca neh .

Adik Saya : Eh , diah ! Ada lagu BAKARFACE lah . 

Saya : Hah , apa ? BAKERFACE

Adik Saya : Haih , tak kan tak tahu .
Lalu , saya hanya mampu senyum untuk dea . Haha ;)

Saya : Wea , gila ! Tuh bukan BAKEFACE lah tapi BUNCKFACE lah . *ambik kau . Malu gila betulkan kau neh ? Hee , tak apa aku maafkan kau lah gediks .