Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Dua Ekor Mengomel .

Click picture untuk lebih jelas . Okay ?

Nampak benda kat atas uh ? Haa , budak dua orang neh sedang mengomel sendiri , haha . Kauorang nak drop aku konon . Aku tahu kauorang mesti sakit hati kan ? Ataupun benggang . Ada aku kisah kea semua tuh    ? Okay , aku malas doe nak kutuk-kutuk , mengejek dan balas-membalas kat kauorang . Kang takut ada orang tuh kuat touching pula kan , hee . Lagipun , macam budak-budak jea nak mengejek-ejek neh . Macam budak sekolah rendah dan macam tak matang jea . So , lepas neh lantak kauorang lah eah nak mengejek atau apa . Ada aku heran kea semua tuh tapi aku hanya senyum dan senyap jelaa bila kauorang sedang mengomel . Biar kauorang 'SS' ( Syok Sendiri ) . Nak aku tulis lebih jelas ? Neh dea SYOK SENDIRI . Oh , aku mintak maaf lah eah kat kauorang  .


p/s -Siapa yang terasa pedas , dialah termakan cilinya . Hee ;) Btw , sorry dear :D