Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kecoh Baii Kau !


Click picture untuk lebih jelas . Okay ?


Nampak kat atas tuh ? Dah baca ? Pagi tadi kat sekolah , kau kena buli oleh budak-budak seremban dua kan ? Hot baii pasal kau sekarang , dah lah gediks pula tuh . Kutuk Negeri Sembilan pula kau . Padan lah muka kau ! Best tak ? Mesti kau kena drop gila kan ? Siap menangis kau dan terus lari dari sekolah seremban dua . Neh lah seremban dua kampung yang kau kata . Nak sangat kan tengok budak-budak seremban dua gaduh nan kau . Ceh , speaking london konon ! Mengutuk tak ingat dunia katakan lah . Bajet Hotsuff Puchong jea . Eh wea , kau pikir Punchong KL uh jauh kea haa ? Bukannya luar negara kot . Kau uh lah minah kampung ! Tak sedar-sedar diri pula . Haha , memang best betul lah movie kat kelas aku tadi . Dari form 1 hingga form 5 drop kau , hee . Tapi malangnya kau menyerah kalah juga kan . Tuh lah nak lawan konon nan budak kampung katakan . Haa , sekarang kau dah kenal budak-budak Negeri Sembilan macam mana ? 


p/s - Kepada budak KL , sorry lah . Elvi tak kutuk KL tapi kutuk orang yang bajet hotstuff . Nak bace selanjutnya ? Sila CLINK .