Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Eh , Diaorang Marah Lah .

Click picture untuk lebih jelas . Okay ?

Wow ! Akk dea dan kawan dea marah lah . Awwwww ! Takutnya ! Tolong-tolong ! Haha , eleh kauorang neh . Setakat tulis kat fb apa barang . Turun lah seremban wea . Gelabah betul kauorang neh . Budak uh bajet baik jea ! Pakai hot pants konon , kalau kaki lawa tak apa lah jugak = ="   ! Kau tahu ramai baii sokong kitaorang . Haish , kesian juga kauorang neh kan ! Dah lah tadi adik kau atau kawan kau mintak maaf bagai lah , tapi kau nak putar belit cerita pula . Blaa lah kau ! Eh , kejap aku rasa kan kau neh tak sedar-sedar kan . Kau tuh dah lah orang Negeri Sembilan , tak nak mengaku pula . Tak abis-abis bandar KL kau uh . Kau punya ic dari banggla kea haa ? Hello , kau pun minah kampung aa !

p/s - Susah betul nak cakap dengan orang yang tak reti beza kan kan . Haha .