Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Apalah Mak Cik Neh .

Okay , nampak tak gambar di atas tuh ? Meh saya kenalkan mak cik neh . Nama mak cik tersebut Hayati Azman . So , hari ini nak post tentang mak cik saya neh . Haha , tadi time makan di kantin sekolah , kitaorang (Nabila Ismail , Hayati Azman , Nur Sahilah Ahirah , Elvi Narressa ) cakap-cakap , ketawa *ketawa hingga tak ingat dunia . Then , tiba-tiba minah neh cakap *entahlah apa yang dea cakap pagi tadi . TERlupa , hee . Entah macam mana dea cakap , TERsembuh air liur dea uh . Eee , geli lak pula den tengok dea neh . Macam-macam betul lah kau neh Hayati . Tak sangka aku kau neh macam uh , haha . Malu betul bhai dapat kawan macam kau neh . *gurau jea kod , haha . jangan ambil hati yee mak cik .