Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Wtf , Betina !

Nampak gambar betina neh ? Okay , dea neh dari SMK Kepayang . Nama dalam fb dea Farhanna Aqila , nak tengok apa gambar bangang-banggang dea lagi ? Sila CLICK . Haha , tujuan aku post pasl dea adalah story HOT *hot lah sangat . Perempuan neh telah membuat cerita ataupun fitnah tentang ex-bf dea . Hey betina ! Apa masalah kau beb ? Aku tak cari masalah pun dengan kau ah ngok ! Baru form 2 , dah kurang ajar ! Kau tak belaja adab keh ? Kesian betul kan , haha . Wea betina , meh aku cakap dengan kau eah . Aku neh bukan perampas bf orang ! Aku dan Amirul hanya KAWAN SEJATI . Kau faham kan apa maksud KAWAN SEJATI ? Kenapa kau nak jeles TAK BERTEMPAT ? Kalau kau still tak faaham , silalah pergi ke sekolah yaa . Bukan kau keh yang curang dea dulu ? Kau yang mintak putus dekat dea kan ? Then , lepas putus kau terus couple dengan orang lain . Tuh keh nama kau sayang kat dea ? Betina-betina , kau belum matang tau .. Kau faham apa maksud cinta ? Kau sedar lah diri kau tuh betina .. Sebagai kau nak balas dendam kepada ex-bf kau tuh , kau tukar paswod dea ? HAHA , jap . Aku nak tnya at kau neh . Kau tukar paswod dea dapat apa ngek ? Tak dapat apa-apa pun kan , tuh lah betina tak matang . Okay lah , aku malas lah nak tulis panjang-panjang pasal kau neh . Mungkin kau tengah TERrasa HOT kot . Hee , aku hanya mampu senyum sahaja untuk kau lah betina (!) . ;DD