Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Bahasa jiwa bangsa lah .




Assalamualaikum. oh ya, aku tahu ramai dah update pasal benda alah ni. aku pun nak juga update. boleh kan, boleh kan? yes ofcourse boleh lah yang, this is my blog not yours. okay actually aku nak memperbanyakkan post kat blog aku yang sungguh sangat sikit. dammit. aku tak kisah kalau orang nak kata apa pun. this is my blog ( oh again peh-lis )




Aku bukan nak mengutuk, mengata, mengumpat. cuma kenyataan kan honey? bila aku try taip orr tulis macam GiNiEyH fuhh penat betul tangan eh main tekan-tekan Caps Lock. tak sangka, rajin betul kau taip macam ni, syabas. one more thing, kenapa perlu nak tambah-tambah perkataan tu? daripada saya menjadi shayewp daripada 4 menjadi 7 huruf, eh tak berbaloi tu awak.




Cuba taip macam ni ' saya suka awak ' bukan macam ni ' shaYeWp sHukEwW aWaRq ' what the froooggg. no, kalau kau tulis macam ' saya suka awak ' tu bukan skema. aku ulang, tak sekemaa pun. lagipun, masa kau belajar BM dekat sekolah, ada ke guna perkataan macam tu? haa cuba bagitahu aku BM kau dapat berapa? haa berapa berapa?




Come on lah dude and babe, zaman dah maju sekarang. siapa yang taip macam gituwww dikira mundur. jangan tanya orang lain betul ke tak, sebab ni aku je yang kata macam tu. lagipun, tak semart tak cool tak comel pun kau taip macam tu cik adik cik abang cik akak, kan? Bahasa Jiwa Bangsa, kan?


Macam Anwar Hadi kata, ' tak comel ' okay.