Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kawan .

This is my new friend , nama dea Nabila Ismail . Dea comels dan lawa tau .  Dulu dea sekolah KL , then sekarang sekolah at Seremban dua . Sama lah dengan aku tahun neh kita ahli keluarga skolah baru seremban dua . kan kan ? First first kenal dea dekat sekolah Seremban Dua . Then , bila rapat dengan sepupu dea so rapat lah dengan dea neh . Dea dengan sepupu like TAK BOLEH DIPISAH kot . Bagaikan deaorang neh suami isteri . *Haha , gurau . Then , kitaorang kadang-kadang IM dekat facebook , aku dan dea tanya ape enta masa tuh , dah tak ingat dah . Tapi lama lama aku tengok dea okay jea . Dea jenis open minded dan tak kisah lah nak berkawan sesiapa pon . 



p/s : Yeah , kau dah disenarai atau dikategori kan sebagai kawan baek aku . Sayang kau si kurus ! (: