Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

HAPPY FATHER DAY .


Daddy , di tanganmu aku dewasa,di bahumu aku bahagia , di sisimu aku sejahtera . Daddy , engkaulah insan mulia , bijaksana dan perkasa . A = Ayah ,  kaulahY = yang , A= akuH = hormati dan hargai . SELAMAT HARI BAPA .  Senda Gurau Hari Bapa , Papa , Daddy . Mencari barang jarang berjumpa , menyimpan barang kemudian terlupa , meletak barang merata-rata , setiap pesanan selalu alpa , melipat pakaian tidak berupa , mementingkan penampilan serta rupa , suka bergaya walaupun Daddy . Selamat Hari Bapa ! Sorry Daddy , Elvi baru nak post kat blog neh . Sebenarnya dari semalam lagi nak post tai internet lembab macam POP . Haha , betul la Daddy . Den tak tipu neh .