Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Lepak-Lepak .

Buat masa ini sekarang , Elvi dan sekeluarga duduk rumah mak cik sementara . Actully duduk rumah mak cik ini pun sebab mamy saya sakit . So sekarang dea kat hospital sekarang . Btw , doakan untuk mamy Elvi okay . Semenjak Elvi dah jarang nak update update ini , banyak yang berlaku dalam kehidupan Elvi ni . Banyak masalah menimpa kat Elvi . Macam-macam lah masalah , haih . Pening kepala dok pikir pikir semua ini . Then untuk melepaskan segala masalah yang menimpa kat Elvi , Elvi ajak lah adik-adik Elvi , Uncle Jay dan Akk Zafirah pergi overnight . Nak lupakan sementara masalah masalah tu . Wow ! Gila seronok kot keluar ini , betul-betul gembira lah . Hilang sekejap masalah Elvi ni . Okay Elvi keluar dari pukul 11.30 malam hingga 4.30 pagi . OMG ! Gila lewat kan den balik ? HAHA . Sekarang Elvi nak show photo photo . Let's see together !

Before nak tengok wayang karak :

After tengok movie :

p/s : Sorry guest , gambar tersebut tu asli punya . No edit , okay .  
mood : not in mood , bye !