Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

It Takes Years To Build a Friendship and Seconds to Lose It .

Dulu bukan main pungpangpungpang sana sini kecoh satu sekolah rendah cakap kita ni so-called-kawan-baik but now macam dah makin jauh. Walaupun duduk satu class/satu sekolah/satu taman perumahan/satu daerah/ SATU... MALAYSIA..! SATU..MALAYSIASATUU..MALAYSIA!

Makin aku meningkat untuk tidak menjadi terlalu childish, makin aku percaya, dalam sesetengah relationship, it won't last long-kot.

Kalau friendship korang macam ada problems, pergi lah settle baik baik. But sometimes, ada sesetengah benda yg lagi bagus kalau biar macam tu je. Apa omputih kata? Just go with the flow apeke? Hentam je lah labu. Macam As in you are letting fate play out, rather than trying to control it. Lantaklah.




BestFriendForever.
Korang percaya mende ni?
 Kadang kadang aku percaya, kadang kadang tak. Aku percaya la bestfriend tu FOREVER
tapi bukan dengan orang yg sama.

 Faham? Tak faham? Boleh blah. Ada aku kisah kau faham ke tak? Ada aku suruh kau mai sini baca blog aku? ADA? ADA? Aku dah start emo dah tetibe ni. Anyone, tolong kasi lempang manja sikit ini budak. Kasi pipi dia blushing sikitt je. Kau buat lebih lebih, aku kasi lebam bijik mata kau. Jangan main main. Ingat aku tak belaja taekwando? Aku dah khatam sampai tali pinggang oren tau. Ingat Nora Danish je ada tali pinggang pink? Apa gelak gelak? Jangankan tali pinggang. Tali perut, tali mata, tali kaki, tali tangan, talian anda tidak dapat disambungkan pun aku ada. Kau ada?


Aku just pelik. Macam mana hubungan persahabatan yg dah lama terjalin since 7-8 tahun lepas boleh jadi renggang tiba tiba je? Tapi kalau tu dah takdir kita, kena jelah terima kan. Kawan - easy come ; easy go. Satu pergi, insyaAllah yang lain akan datang :)


Aku just tanya je kau Okay ke tak. Jangan risau pasal aku. Risau pasal kau. Aku tak reti tunjuk sayang aku la weh. Ni cukup tak nak tunjuk sayang aku dekat korang, kawan kawan?


I LOVE YOU AND YOU AND YOU AND YOU SO MUCH.