Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kenapa aku tak pergi sekolah ?

Dah beribu-ribu kali Elvi nak update pasal 'kenapa aku tak pergi sekolah' , tetapi computer asyik buat hal jea . Akhirnya , berjaya juga Elvi update . Dah nak sebulan kot Elvi dah tak pergi sekolah . Ramai kawan-kawan budak sekolah tanya kenapa tak pergi sekolah , dah pindah keh , kitaorang di sini rindu gila-gila hingga bosan di sekolah tanpa kau Elvi dan bagai-bagai lah lagi deaorang tanya . Okay meh sini kawan-kawan atau hamba-hamba sekalian , Elvi bukan sengaja tak nak pergi sekolah atau malas nak pergi sekolah . 

Kepada kawan-kawan yang tercinta , Elvi pun teramat rindu gila-gila hingga tak tentu arah dah ni . Haha . Dah nak masuk empat minggu kot , Mammy Elvi masuk hospital . Nak tau apa yang dia mengalami penyakit ? Dia mengalami penyakit pendarahan otak . Terkejut kan ? Kata orang ada sesetengah orang akanmengambil masa yang lama untuk bersembuh dan bertahan di hospital , mungkin berbulan-bulan ataupun tahun , tapi bagi Elvi hana tuhan sahaja yang menentukannya .

 Haih , rasa rindu gila-gila nan Mammy Elvi neh , rindu ketawanya , berguran sama-sama , shopping sama-sama , makan minum sama-sama , masuk air sama-sama dan dan dan sabagainya lah . Elvi berharap Mammy akan bertahan dan bersemangat melawan penyakit tuh . Ingat anak-anak Mammy neh . Okay , cukup lah sampai di sini mentaip atau membebel . Harap anda anda yang terhormat doakan Mammy Elvi cepat sembuh , okay ? Elvi hanya boleh memberi ucapan terima kasih yang mendoakan Mammy Elvi . Elvi amat menghargai semua tu . Byebye .

p/s - Mammy , I DO LOVE YOU SO MUCH . DAMM !