Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Kau memnag banggang .

Click picture untuk lebih jelas .

Nampak benda diatas tuh ? Haa , budak tuh tak tahu malu langsung kan ? Tiba-tiba jea mamat neh bagi nombor . Yee , Elvi mengaku Elvi memang sombong gila-gila tahap cipanzi tapi Elvi ada sebab lah buat macam tuh . Perlu keh bagitahu sebab-sebabnya ? Elvi rasa better tak payah lah , biarlah rahsia . Hm , dah berapa kali dah Elvi dapat IM macam tuh , boleh dikatakan ramai juga lah laki yang tak tahu malu atau tak segan bagi nombor sendiri macam tuh jea . Sorry to say , Elvi memang tak berminat nan nombor kauorang tuh . Elvi tak tertarik langsung lah nombor-nombor kauorang neh . So , sesiapa yang berminat dengan nombor tersebut tuh . Ambil lah , Elvi tak heran langsung lah okay ? Geranti laki neh layan kauorang . HAHA .