Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Tempahan .


Dari awal aku dah lama tak update blog neh , kerana aku selalu sibuk hinggakan tak ada masa . Woo oh , saya mintak maaf sangat-sangat . Hai hai awak-awak sekalian . Hari ini tujuan saya nak update blog neh adalah mengenai 'Cara nak tempah editkan blogger dan gambar' . Okay choppp choppp ! Sebelum ini saya telah menetapkan free of change untunk editkan blog dan gambar . Saya pikir-pikir balik dan membuat saya perbincangan dengan mak cik mak cik saya , saya amat memerlukan wang kerana mak saya kini berada di hospital . Sudah dua bulan lebih dia terlantar di hospital . Elvi pernah cerita kan yang mak Elvi mengalami pendarahan otak . Ingat tak anda-anda terhormat ? So Elvi teramat memerlukan duit .

Saya tahu memang tak adil sebab sebelum ni ada yang dapat FREEE blog make over dan gambar juga . Again , FREEEEE . Tapi sebagai permulaan memang saya bagi FREEE . Dan sekarang saya dah tetapkan barangsiapa yang nakkan buatan dari saya walaupun tak lah lawa atau apa tapi nak juga , saya telah tetapkan syaratnya .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda perlu topupkan saya Hotlink/Maxis sebanyak RM 3 . Tapi kalau nak make over blog sebanyak RM 5 sahaja bagi bukan blog minima template . Tapi kalau kauorang nak yang TERHOT , TERHEBAT yang blog minima template . Yang tu RM 10 sebab banyak kena editkan termasuk HEADER blog TERKINI . Saya rasa mungkin bagi sesetangah orang anggap ni terlalu mahal atau murah . Malah saya ingin mengucapkan ribuan MAAF kepada kauorang semua . Kalau kauorang semua berminat sila sent mesej kat fb  Elvi Narressa  .

Contoh-contoh gambar telah diedit oleh saya -->

Anda perlu topupkan saya Hotlink/Maxis sebanyak RM 3 . Tapi kalau nak make over blog sebanyak RM 5 sahaja bagi bukan blog minima template . Tapi kalau kauorang nak yang TERHOT , TERHEBAT yang blog minima template . Yang tu RM 10 sebab banyak kena editkan termasuk HEADER blog TERKINI . Saya rasa mungkin bagi sesetangah orang anggap ni terlalu mahal atau murah . Malah saya ingin mengucapkan ribuan MAAF kepada kauorang semua . Kalau kauorang semua berminat sila sent mesej kat fb  Elvi Narressa  .

Contoh-contoh gambar telah diedit oleh saya -->

p/s - Nampak tak muka dia licin ? Tak ada pun 'PIMPLE' , kan ? Magik , hihi . Tengok mata dea ada bulu mata dan bagai-bagai lah . Maksud Elvi dia dalam gambar ni seperti memakai MAKE UP tetapi hal sebenarnya dia tak pakai apa-apa pun . Serius ! Tapi Elvi boleh edit pelbagai-bagai lagi . Tak percaya ? Sila tanya tuan gambar neh Hazwani Sofia . 

Contoh-contoh Blog yang telah saya editkan --->
Apa yang Elvi akan edit untuk kauorang :

* Tukar Template dan Background
* Favicon
* Ayat Bergerak di Menu Bar
* Facebook Like Button 
* Centerkan Header
* Buang Navigation Bar
* Buang Subscribe : Post Atom
* Letak Button Follow dan Dashboard tumblr
* Create Shoutmix (bagi yang tak ada)
* Hide Shoutbox
* Buang Attribution (maybe)
* Letak Ayat di Bawah Setiap Post
* Centerkan Post Title
* Centerkan Sidebar Title
* Letak Post Title Background
* Letak Sidebar Title Background
* Buat Border untuk Post & Sidebar Title
* Letak Copyright
** Akan bagi lebih kemas dan teratur 

Tempahan yang lain pula :

Header : RM 5 sahaja .
Cute Cursor : RM 3 sahaja .
Blackground : RM 5 sahaja . ( bagi
minima template )
Blackground : RM 3 sahaja . ( bagi BUKAN 
minima template )
   


Cara Pembayaran :
Edit Blog : WAJIB Topup MAXIS = RM10 
( Send No Topup Di Mesej FB Elvi / Share )


Yang blog tu kalau nak menjenguk atau melihat , anda cuma perlu click jea nama diaorang . Sebenarnya banyak lagi tapi hanya tu jea yang mampu Elvi letak . Haaaaa , so sekarang macam mana ? Terminat , Tergoda , Terpikat ? Apa lagi sila lah hantar mesej kat FB Elvi . Eh kejap sebelum tu , kalau kauorang nak add FB Elvi sila hantar mesej dulu okay ? Sebab kekadang Elvi malas nak MENG-app orang yang Elvi tidak kenal . Okay ? Byebye kawan-kawan sekalian :)