Followers


Maafkan aku. Aku ini bukan seorang pencipta novel atau apa-apa pun. Tapi aku hanya manusia yang biasa. Aku ini seorang yang suka mentaip, mencerita, meluahkan perasaan aku ini. Blog ini sudah menjadi sebuah diary aku. Semua kisah yang disini adalah kenyataan dan benar. Bukan hanya rekaan atau tipu. Terima Kasih.

Menterjemahkan.

Bagus , akhirnya KAU sedar diri juga .

Hello guest ! Haih , dah lama kan Elvi tak update . Biasa la banyak masalah kot Elvi hadapi . Huh ==' Apa khabar semua ? Hope okay la :) Hari sabtu yang lalu kan , ada lah perempuan tak sedar diri neh tiba-tiba dea maki adik den pula . Entah pape la perangai zaman sekarang kan ? Tapi adik saya tak mencarot pun walaupun dah berganda-ganda yang telah mencarot dea . Mungkin dengkin kot , biasa lah kan manusia . Hihi . Nak tengok gambar adik kandung saya ? Jap .
.
.
.
Scherly Resshika Bt Shamsudin 

Lawa kan ? Comel kan ? Alololo , haha . Err , jom tenguk perempuan yang tak sedar diri tiba-tiba maki adik den pula =='
/
/
/
/



Click jea photo tersebut tu kalau tak nampak okay ?

Watlekk jea , haha . Haa , amek kau ! Kan dah kena sebiji dengan aku . Hihi , sape suruh kau kurang ajar doh . Kau tu baru darjah empat dah tunjuk kepala besar kau tu . Haih ==' Tu la zaman sekarang kan ? Err , yang maki-maki tu bukan Ika okay ? Tapi Akk Cee Daa , Elvi dan Adik-adik laki Elvi . Wow , ramai kan ? Hee , mesti kau bangga kan Ika ? I know that's ! Hihi . Tiba-tiba pula ada wakil daripada akk dea mintak maaf . Hulamak ! Takot la tu , hee .

Warning kepada budak kurang ajar tu  :
Click jea photo tersebut tu kalau tak nampak okay ?
Mintak Maaf secara baik :
Click jea photo tersebut tu kalau tak nampak okay ?

Okay done ! Kes ini telah ditutup secara rasmi , haha . Pada hari Ahad 11.09.2011 . Yang kali hormat la orang yang tua daripada kita okay ?  Byebye .